loading...

وبلاگ سایت پیام سرا

بازدید : 4068
يکشنبه 28 آبان 1402 زمان : 9:41

یکی از واقعیت های امروز جامعه ی ما، تعداد بالای افرادی است که در دادگاه ها گرفتار دعاوی حقوقی و کیفری هستند و متاسفانه عدم آگاهی آنان از قوانین موجب صرف هزینه های مادی و معنوی برای آنها شده و غالبا مطلوب آنها محقق نمی گردد.

بازدید : 45
جمعه 9 دی 1401 زمان : 3:11

معمولا قشر جوان جوامع مختلف برای مهاجرت به کشورهای خارجی مهاجرت تحصیلی را انتخاب می کنند زیرا دردسرهای مهاجرت از طریق تحصیل بسیار کمتر است و افراد می توانند با هزینه کمتر و روش های ساده تری از طریق تحصیل به کشورهای خارجی مهاجرت کنند.

به دلیل اینکه مهاجرت به کشورهای خارجی از طریق تحصیل امروزه بسیار اشباع شده است شما باید برای مهاجرت کردن از این طریق روش های درستی را انتخاب کنید و بنابراین بهتر است که حتما از یک مشاور و یا وکیل مهاجرت تحصیلی کمک بگیرید تا شما را در این راه به خوبی هدایت کنند.

کشورهایی مانند کانادا و استرالیا معمولا دارای بیشترین پذیرش از طریق مهاجرت تحصیلی هستند و به همین به شما پیشنهاد می کنیم که برای مهاجرت حتما این کشورها را در لیست کشورهای منتخب خود قرار دهید.

بازدید : 46
يکشنبه 15 اسفند 1400 زمان : 21:04

برای رشد کسب و کارهای فعال در صنعت ساختمان

تک تیرانداز کسی است که استراتژی یک ماموریت را تعیین میکند. او به ازای هر تیری که می زند در حال هدایت تیم خود به سمت همان هدفی است که میخواهد.
وظیفه ی اصلی تک تیر انداز کسب و کار، کارکردن و کسب درآمد نیست بلکه وظیفه ی او تعیین استراتژی برای یک تیم است. او به خوبی می داند که هر تصمیم او و هر شلیکی که میکند چه تاثیری بر سرنوشت تیم پشت سرش خواهد داشت.

بازدید : 109
يکشنبه 1 اسفند 1400 زمان : 18:45

خرید لوازم خانگی اصلی در سال 2022 یکی از مشکلات هر خانواده ای در ایران میباشد که از کجا لوازم خانگی اصلی و با کیفیت را تهیه کنند ؟ در پاسخ به این سوال میتوان گفت که لوازم خانگی در گذشته و شاید الان هم به صورت سنتی و حضوری خریداری میشدند . اما امروز این امر تا حد زیادی به روش آنلاین صورت میگیرد . یعنی از طریق یک سری وبسایت که راه اندازی شده اند ، شما محصولات خود را انتخاب میکنید ، مبلغ آن را پرداخت میکنید و محصولات خود را درب منزل خود بعد از 2 یا 3 روز تحویل میگیرید به عنوان مثال میتوان به فروشگاه لوازم خانگی ویترینو اشاره کرد . پس همه چیز به صورت آنلاین میباشد .

حالا هر فروشگاهی قیمت های متفاوتی را برای محصولات خود ارائه میکند که این باعث تغییر قیمت ها در فروشگاه ها میشود و یکی دیگر از دغدغه های افراد قیمت مناسب محصولات خانگی است . به منظور راحتی کار یک سری از وبسایت ها هستند که فروشگاه ها را بر اساس قیمت محصولاتی که ارائه میدهند ، لیست بندی میکنند و شما با استفاده از این سایت ها میتوانید فروشگاه هایی را که قیمت محصولات مناسبتری دارند ، پیدا کنید و از آنها خرید خود را انجام دهید . اما مسئله ای که باز هم نیاز به فکر کردن دارد ، این است که آیا این فروشگاه های آنلاین معتبر هستند و کالاهای اصلی را برای ما میفرستند ؟

در جواب میتوان گفت که تمامی فروشگاه ها باید زیر نظر سازمان تجارت و معدن فعالیت انجام دهند و دارای نماد اعتماد باشند و فروشگاهی که در انتها میخواهم معرفی کنم زیر نظر این سازمان مشغول به فعالیت است .

بازدید : 45
سه شنبه 12 بهمن 1400 زمان : 19:53

تولید و اجرا کننده کابینت "آی لکس" را می‌توان بهترین تولید کننده کابینت در تهران دانست که صفر تا صد کار را درجه یک و با قیمت مناسب انجام می‌دهد.

کابینت‌ها یکی از بخش‌های بسیار مهم در آشپزخانه هستند و باید به بهترین شکل طراحی و تولید شوند. یک کابینت وقتی کارایی خوبی دارد که بتواند انجام کارها را برای شما سریع‌تر و راحت‌تر کرده و فضای کافی خوبی نیز ایجاد کند. تولید و اجرا کننده کابینت آی لکس با در نظر گرفتن نیاز مشتریان، فضای آشپزخانه و سلیقه افراد و با استفاده از فناوری‌های نوین، بهترین کابینت‌ها را برای شما تولید می‌کند.

چرا آی لکس چوب از بهترین تولید کنندگان کابینت در تهران است؟

نحوه ساخت کابینت باکیفیت و کارایی بالا همیشه چیزی بوده است که شرکت طراحی و ساخت کابینت آی لکس به دنبال آن است. بازار امروز، سازندگان کابینت را ملزم به استفاده از تجهیزات و فناوری خودکار برای کسب مزیت رقابتی کرده و همچنین نیازهای کابینت سازی سفارشی مشتریان را برآورده می‌کند. شرکت آی لکس چوب مفتخر است که همواره برای ارائه بهترین کارها و جدیدترین طراحی‌ها به مشتریان، از فناوری‌های نوین بهره برده است.

ظهور ماشین آلات CNC ابزار، پشتیبانی و منابعی را فراهم کرده است که برای ساخت کابینت از ماشین‌های دستی فراتر می‌رود و در نتیجه ساخت کابینت را بسیار کارآمدتر کرده است.

بازدید : 40
سه شنبه 12 بهمن 1400 زمان : 19:48

عکس‌ها یادگاری‌هایی ماندگار از روزهای خوب و خاص هستند که یادآور گذشته می‌باشند. آتلیه "شاین" یک آتلیه حرفه‌ای و با سابقه است که می‌توانید با خیالی آسوده ثبت لحظات خود را به آن بسپارید.

یک عکس عالی می‌تواند خاطره خوبی برای هر خانواده‌ای در طول زندگی آنها باشد. همه شما ممکن است عکس خانوادگی یا برخی عکس‌های دیگر را در اتاق خود داشته باشید که حس خوبی را القا می‌کنند. آتلیه شاین یکی از بهترین آتلیه‌های عکاسی در تهران است که لحظات ماندگار زندگی شما را با بالاترین کیفیت و زیباترین شکل ممکن ثبت می‌کند.

بازدید : 292
چهارشنبه 22 دی 1400 زمان : 19:28

دریافت ویزای تحصیلی کانادا آسانتر است یا ویزای تحصیلی امریکا؟

تحصیل در کانادا یا آمریکا و دریافت ویزای تحصیلی از آنها با توجه به این که هر دو جزو کشور های توسعه یافته با سطح بالای زندگی و فرصت های تحصیلی و شغلی بالایی می باشند، خواسته ی هر دانشجوی بین المللی است. ایالات متحده آمریکا سالانه میزبان بیش از 800,000 دانشجوی خارجی است و این امر این کشور را به بزرگترین مقصد تحصیلی دانشجویان بین المللی تبدیل کرده است. وجود دانشگاه های معروف با رتبه بندی های بالا سبب شده آمریکا یکی از محبوب ترین مقاصد متقاضیان تحصیل در خارج از کشور باشد. با این حال در سال های گذشته کشور کانادا در زمینه تحصیلی از کشور آمریکا پیشی گرفته است و شرایط نسبتا راحت تری را جهت دریافت ویزای تحصیلی برای متقاضیان فراهم کرده است. طبق مطالعات انجام شده دانشگاه های کانادا در آسان سازی شرایط اخذ ویزای تحصیلی عملکرد بهتری نسبت به ایالات متحده آمریکا داشته اند .

بازدید : 38
يکشنبه 28 شهريور 1400 زمان : 18:49

به‌ طور معمول در صندلی‌ های اداری از انواع فوم سرد، فوم گرم و یا اسفنج استفاده می‌کنند. فوم صندلی‌ ها با توجه به کاربرد و نوع صندلی اداری می‌ توانند متغیر باشند اما به‌ طور کلی بیشتر از فوم‌ های سرد استفاده می‌ کنند زیرا این نوع فوم استحکام و مقاومت بیشتری دارد و در زمان دیر تری هم آسیب می ‌بیند.

هنگام آسیب دیدن فوم یا اسفنج صندلی‌ ها نیز؛ اصلا جای نگرانی وجود ندارد زیرا شما می‌ توانید به‌ راحتی اقدام به تعمیر صندلی کنید و مشکل به‌ وجود آمده را برطرف نمایید.

برای تشخیص فوم سرد و فوم گرم در صندلی اداری؛ کافی است به قسمتی از فوم با انگشت فشار وارد کنید و سپس انگشت خود را بردارید، در صورتی‌ که جای انگشت شما روی فوم باقی نماند یعنی فوم سرد است اما و اگر جای انگشتان ‌تان بر روی فوم باقی بماند و یا فوم به‌ راحتی پاره شود، یعنی فوم گرم است.

همچنین بهتر است بدانید که گاهی اوقات در برخی قسمت‌ های صندلی‌ اداری نیز از اسفنج استفاده می‌ کنند اما به دلیل مقاومت بیشتر و کیفیت بالاتر فوم ها، کمتر سراغ اسفنج‌ می روند.

بازدید : 99
يکشنبه 23 خرداد 1400 زمان : 20:20

نياز گسترده و روز افزون جامعه به ساختمان و مسکن، ضرورت استفاده از روش ها و مصالح جدیدی همچون ساندویچ پانل را به امری ضروری تبدیل کرده است.

این مسئله به منظور افزایش سرعت ساخت سبک سازی، افزایش عمر مفید و نیز مقاوم نمودن ساختمان در برابر زلزله را بیش از پیش مطرح کرده است .

حل مشکلاتی نظیر زمان طولانی اجرا، عمر مفید کوتاه و هزینه زیاد اجرای ساختمان ها عواملی است که صنعت ساختمان را وادار به ارائه راهکارهای جدید نموده است. این راهکارها به منظور استفاده عملی از روش های نوین و مصالح ساختمانی جدید جهت کاهش وزن، کاهش زمان ساخت، دوام بیشتر و کاهش هزینه اجرا است.

سبک سازی یکی از مباحث نوین در علم ساختمان است که روز به روز در حال گسترش و پیشرفت می باشد.

ساندویچ پانل و فناوری آن یکی از عوامل اصلی کاهش وزن تمام شده ساختمان، بهینه سازی روش های اجرا، صرفه جویی در هزینه ، زمان و انرژی می باشد.

می توان با بهره گیری از ساندویچ پانل و فناوری های مربوط به آن زیان های ناشی از حوادث طبیعی مانند زلزله را کاهش داده و صدمات ناشی از وزن زیاد ساختمان را به حداقل رساند.

یکی از روش های سبک سازی ساختمان ها کاهش وزن تیغه های بار بر در ساختمان است كه به کمک ساندویچ پانل های پیش ساخته (3d) انجام مي گيرد.

شرکت فرا صنعت جدار با نام تجاری جدار پانل به شماره 632 که از سال 1383 در منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید بم در مجموعه ای به مساحت 25،000 متر مربع، در زمینه تولید انواع ساندویچ پانل های سقفی ، دیواری ، سردخانه ای و داکت های فوق سبک هوا رسانی و با ایجاد یک خط پیوسته پلی استایرن آغاز به کار نمود است.

محصولاتی که شرکت فرا صنعت جدار در حال حاضر افتخار تولید و عرضه آنها را دارد به شرح زیر میباشد.

  • ساندویچ پانل دیواری

  • ساندویچ پانل سقفی

  • ساندویچ پانل اتاق تمیز

  • ساندویچ پانل سردخانه ای

  • کانال پیش عایق

  • ورق های پوششی

  • کانکس

در سال 1389 نیز یک خط بزرگ مدرن تمام اتوماتیک تولید انواع ساندویچ پانل سقفی و دیواری و سردخانه ای و همچنین یک خط کامل از انواع داکت های هوا رسانی که به تحقیق بزرگترین خط تولید در خاورمیانه است را نصب و راه اندازی نمود به صورتی که ظرفیت خط تولید انواع ساندویچ پانل در یک سال بیش از 1،500،000 متر مربع و خطوط تولید انواع داکت های فوق سبک هوارسانی و ورق شادولاین این شرکت را به بیش از 1،000،000 متر مربع افزایش بخشید.

ساندویچ پانل

بازدید : 77
پنجشنبه 20 خرداد 1400 زمان : 15:32

ارتقاء سطح خدمات در حوزه آب بندی و سیل کردن بتن و حفاظت از خوردگی فلزات از مواردی هستند که به اهداف اصلی شرکت ها و مجموعه های مختلفی در کشورمان تبدیل شده است.
شرکت فرا صنعت سیمین جهت ارائه خدمات یکپارچه در این حوزه علاوه بر ارائه این خدمات در زمینه ارائه خدمات تامین تجهیزات و مصالح مورد نیاز نیز فعالیت مینماید که همین موضوع این شرکت را از مجموعه های دیگر متمایز مینماید.

حوزه کاری آب بندی به سه بخش اصلی تقسیم میشود که در ادامه به تشریح آنها میپردازیم.

  • آب بندی ساختمان

    آب بندی استخر
    آب بندی چاله آسانسور
    آب بندی دیوار
    آب بندی بام و نما
    آب بندی فونداسیون
    آب بندی فضای داخلی
  • آب بندی راه ها و جاده های شهری

    آب بندی تونل
    آب بندی پل
  • آب بندی سازه های شهری

    آب بندی سازه های بتنی
    آب بندی مخازن آب

آب بندی ساختمان

تعداد صفحات : -1

درباره ما
لینک دوستان
آمار سایت
  • کل مطالب : 96
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • بازدید امروز : 61
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 92
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 155
  • بازدید ماه : 953
  • بازدید سال : 6373
  • بازدید کلی : 49386
  • <
    پیوندهای روزانه
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی